Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

R34 GTT goes top mount hx35 by manu :)

Einklappen
X

• Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

Ja da der wagen so und so komplett neu lackiert wird is das mitn lackunterschied nicht so tragisch xD

ja ich werd vil doch eher zum spachteln greifen weil verbreiterungen hab ich ja eigentlich eh schon oben

@ silvi :

koste tuns um die 300 pro felge wennst a wölche wüllst dann bestöh ma nächstes joa glei zaumman ^^

@ krischan:

wenns länger wie 2 jahre hällt dann kann ich damit leben :)

lg

Kommentar

Und alle 2 Jahre neu machen? Na irgendwie blödsinn :D
      ...

Kommentar

naja wenn ich ihn länger vorhab zu behalten tausch ich die kotis aber ansonnsten würds spachteln auch tun

mir macht jetzt derzeit sowieso mal die zulassung sorgen zwecks steuern usw..

lg

Kommentar

Also i würdn gor net auf GTR Optik mochn. Gib so viele GTT's de den Umbau hobn. Würd ma eher wos eigenes zaubern wenn i du wär ;) Überhaupt gehs schen longsom on, nimm da net zviel vor. Alan in dem Jahr des i mein jz hob hob i meine Projekte so oft übern Haufn ghaut wal ma jeds mol wos neigs gfollt^^

I möcht ma ane Rota Grid holn, desholb wird des mitn zombestelln glab i nix werdn ;)

Moment wos hob i glesn? Wennstn noch 2 Joah hergebn willst haust an Spochtl aufe? Damit sich da nexte Besitzer mitn repariern umaärgern konn oda wie? xD Des dürft donn so a Tetschn werdn wie bei mein mitn Motor^^ Na mochs glei gscheit, is bessa fia di, fias Auto und fia den der den Wogn noch dir hot ;)

Alter der Wechsel zwischen Hochdeitsch und Dialekt is onstrengend^^
          "The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya

Kommentar

XD na na moch da kane sorng i zaubere schon wos gscheites draus weil parkplatztuning bzw carboard tuning brauch i nd da i ma überleg a eigene werstatt anzumieten damit i net imma wo anders schraum muas .

i hoff du kummst a mol so schnöll wie möglich zum foan das ma dann amol zauman die meets in da umgebung aufmischn kennan ^^.

lg

Kommentar

Eigener Schrauberplotz is schon sehr geil. Wenn i net Werkstott, Hebebühne und Lackiererei daham hätt gangat glab i gor nix auf dem Gebiet.

Du des mitn foahn kennt evtl schneller kumman ols gedocht. Wenn i bis Somstog des Geld zomkriag foah i Niederösterreich an Ersotzmotor hulln der, hoffntlich, so in Ordnung is wie da Hawi mir gsogt hot. Wenn des echt so hinhaut donn steht unsren Touren nexts Joah nix im Wege ;)

Kommentar

phu dann muas i auzahn ^^ .

is deiner no zum typisiern a oda bist scho anmeldefertig ?

Kommentar

Nur noch Wunschkennzeichn onfordern und onmeldn ;)

Kommentar

des is geil hoff ma das i dann a bold soweit bin . :)

Kommentar

Und hoffma dos bei dem Motor den i will olles koscher is ;) Sunst sitzma bade tief im Lokus haha :D

Kommentar

jo do wünsch i da no olles guade hoff ma das deiner dann laft .

Kommentar

Thx ;)

Du willst dein jo umspritzn host gsogt, schon a Design in Orbeit?

Kommentar

turbo weiß oda sunnst bayside oder grau muas mie no entscheiden

Kommentar

Midnight Purple? Wär ah geil

Kommentar

Ist das normal das hier nicht mehr in normalem Deutsch geschrieben wird?
                                Oo\ SKYLINE GTT /oO

Kommentar

Lädt...
                                X