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Keine Ankündigung bisher.
Nissan Deutschland GTR 2017 Webseite - R32 Fail
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Hab Nissan angeschrieben.....
Solche Marketingschlamperei ärgert mich. Ich erlebe es Beruflich zu oft.....
".....Good Day,
While I am sure it is not all that relevent to selling GTRs in Germany, the nice idea of starting to include a history is terribly spoiled by error in images and text.
To the 200 historic GTR owners in Germany it simply says that the agency you used (or the team for the Website that supported them) does not know what they are selling. If marketing is not in touch with the product then you will never be creative and productive at achieving sales success.
I really dont want to criticise but rather suggest you can do better. Pls. correct the historic pictures and references to the GTR – Nissan should know better...and if you need help the German Skyline Forum is sure to be able to help ...
Cheers and have agreat GTR day......"
Naja - :-) Mal sehen was zurück kommt......--- Difficulties are things that show a person what they are ---
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Referenznummer: 1-B4U
Sehr geehrter Herr ***von der Redaktion entfernt ***
vielen Dank für Ihre E-Mail vom 04.06.2016 bezüglich der NISSAN Website. Wir freuen uns zu lesen, wie intensiv Sie sich mit unserer Website befasst haben.
Ihre Anregungen/ Anmerkungen/ Kritik/ Verbesserungsvorschläge haben wir an unsere Kollegen der NISSAN Web- und Mediengestaltung weitergeleitet. (REM: OK, Cool)
Unsere NISSAN Hompeage (REM: passiert mir auch - ist also kein Copy Paste) wird regelmäßig aktualisiert und erweitert. Bedingt durch Serverarbeiten kann es zu temporären Nutzungseinschränkungen kommen. (REM: Huh? Shit, doch Copy Paste)
Mit freundlichen Grüßen
Kurt Braun
NISSAN Deutschland Kundenbetreuung
Erreichbar: Montag – Freitag 08:00 – 20:00 Uhr
Samstag 08:00 – 14:00 Uhr
Tel: 0800 5894987 (aus dem Ausland 0049 2232 57 2079)
E-Mail: germany@nissan-services.eu
Website: www.nissan.de
Nissan. Innovation that excites. (REM: and now maybe Webpages that excite Fans)--- Difficulties are things that show a person what they are ---
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Erinnert mich an das riesige Plakat Im Ring°Werk beim NISSAN Shop wo ewig die Historie erfolgreicher Skylines hing und da auch R32 und 33 falsch war. Das Mädel am Empfangsschalter hat (vollkommen zurecht) mit den Schultern gezuckt als ich sie drauf ansprach, woher soll sie auch so nerdigen Krams verstehen, aber dennoch ich gebe dir @John da vollkommen recht. So 'Marketingschlamperei' ist mega peinlich und darf einfach nicht passieren; es kommt schlichtweg rüber als würde es nicht mal die eigenen Reihen interessieren was da angeboten wird. Da fehlt leider viel zu oft der Ansporn an die (eigene) Arbeit.
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Was ist wenn mehr als eine Beschwerde/Hinweis eingehen würde?
Also, eine E-Mail hat wie erwartet nix gebracht. Was ist wenn viele E-Mails und Hinweise eingehen? Ich wette - ab einer bestimmten Summe tut sich was -- aber wie hoch die liegt kann man nur erahnen. 100+?
Falls Ihr 5 Minuten habt - schickt doch ein Hinweis an:
germany@nissan-services.eu
Auf der Webseite https://www.nissan.de/fahrzeuge/neuwagen/gt-r.html sind die Bilder in der GTR Historie falsch. etc Etc
Beschwerde:
#1: John
#2:
#X: Geändert.
OK, ich träume vielleicht....:-)
--- Difficulties are things that show a person what they are ---
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Hatte denen auch direkt mal am Anfang geschrieben, die üblichen Floskeln zurückbekommen....
Vielleicht hätte man sich eher an die Konzernmutter wenden sollen, da Nissan Deutschland keinen Bezug zu den Skylines hat und scheinbar auch keinen Wert auf die Firmengeschichte und die Legende des Skyline GTR legt....R33 GTR Nismo Omori Factory S1
Toyota Corolla E11 Compact, 1.4l 86 PS
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Gesagt getan: Brief an ehemaliger CMO Nissan Japan. Habe ich früher mit gearbeitet in eine andere Firma. Lange her.
"......Hey ******-san, hope you are doing very well.
.........Perhaps then we can meet and exchange moto-war-stories. Not beauty products......
I have another reason for getting in touch. Maybe you have some old network help you can have some fun with from your CMO role at Nissan......
The Skyline community in Germany is in a anger-fit because the New GTR MY2017 is being launched with a “first ever introduction” to Skyline (wrong!) history. And the facts and the images that whatever agency put on the website are mostly WRONG. (Of course you nor I are suprised..haha). So a call for help: Should you have anyone at all that you know is responsible for global marketing campaigns --- who you can forward this to it would be very sweet. They could maybe put a little bit of passion back in the campaign ---oooooo that would be sooo sweet ---- by internally pointing out lack of quality execution (perhaps in least important GTR market on Earth – I realize this). None-the-less I would love whatever ABM was doing this to learn a lesson on research -- and tradition’s importance for a Brand. About 15(!! haha ANMERKUNG: Übertreibung ) Skyline owners in Germany have tried with a complaint to Nissan Germany – but (no suprise to you I am sure) just get auto-reply crap answers. What on earth is happening to the art of building brands. Down the toilette in a world of outsourcing.
https://www.nissan.de/fahrzeuge/neuwagen/gt-r.html (scroll down to pain under history video – R33 as picture for R32 – arghhhhh)
Anyhow – most important of all would be meeting up sometime soon again (soon being in next 12 months – all relative when you get older)................"
Wird auch nix bringen -- aber falls doch -- wird gepostet.--- Difficulties are things that show a person what they are ---
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Antwort:
".......I saw the attached URL, which is awful... I still have some contacts with people in Nissan, like ex-manager of Nismo Brand management. Stating R32 as R33 is not acceptable at all. I forward your message as the soul-scream of real Skyline GT-R drivers in Germany......"
Wird auch nix bringen ----. Entschuldige mein Monolog; aber es geht um die Skyline Ehre.
--- Difficulties are things that show a person what they are ---
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